en kort skol dag

tjenix. kom precis hem från skolan. hade bara tre lektioner idag. dö skönt! skippade lunchen i skolan eftersom de icke va något gott som serverades idag. så istället ringde jag och beställde två pizzor till mig och bror. sjukt gott ska det bli! har inte ätit det på ett par veckor och då blir det extra gott.

iaf. jag jess natta och lojsan hade redovisning idag om spelmissbruk. fan så bra det gick asså! dö nöjda. hoppas på mvg iaf. fick även tillbaks svenska provet. blev nöjd men det kunde gått bättre fast som sagt man kan inte alltid få det högsta. nä nu ska jag invänta pizzorna sen mumsa i mig och därefter väntar en varm skön dusch och sängen. pussi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0