kad te zivot ko i mene rani

. . .kad ti odu svi lazni jarani
trazit ces me, reci cu ti samo
pijanico umri u kafani

nisam vise ista zena
sto puta sam prevarena
srce ruzne strane brise
i tebi se isto pise


morning. vaknade runt ett idag av marinas sms. igår blev det en sen kväll/natt. va ute och grilla med dem fina människorna hela kvällen. väl hemma tog jag mig en dusch och satte mig vid datorn sen ringde prinsessan min och vi prata hela natten nästan tills ögonen slockna och jag somna. gårdagen va även än mycket jobbig dag för mig med mycket blandade känslor, men detta vill jag inte gå in på mer än så. som sagt - allt har sitt slut för eller senare.


idag har jag inga planer alls förutom ikväll blir det nog ut gång i norrköping med sis. nu är vi ju arton som sagt. känner att jag behöver komma ut lite nu efter allt. har vart sjuk eller jag är fortfarande men just nu orkar jag inte tänka på det. pussi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0