lunch på santins med mami

gud vilket härligt väder det är ute. knappt att jag ville sitta här och skriva ett inlägg. idag blev det skola fram till fyra. började med psykologi prov och det gick galant. älskar verkligen psykologi, ett av favorit ämnena. runt elva träffade jag mami ett viktigt möte väntade. mötet gick galet bra så efter de bjöd jag mami på lunchade och fika. därefter tog vi en runda på stan och shoppade lite. bjöd även mami på en tröja hon ville ha! jag är så glad att jag för en gångs skull kunde betala allt och inte mamma. blev däremot några femhundra lappar fattigare, men min mamma är värd allt. hon är bäst!

ikväll har jag inga planer alls. marina vill ut och fika i de fina vädret men jag är dö hungrig måste äta innan och skräp mat vill jag icke äta idag igen. har ätit tillräckligt med de och nu känner jag att min mage fått nog. om de icke blir någon fika så stannar jag nog hemma och glor på film med mamma och pappa. ska äta lite nu, pussi puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0