solig morgon

gomorgon snyggingar. hoppas de på topp med er, med mig själv är da la prima. solen skiner och jag sitter och dricker juice med is bitar i. strax ska jag upp och köra korvmackor med oboy mhmm! och sätta mig ute på balkongen med laptopen och skriva klart natur uppsatsen på datorn. fick nämligen inte lämna in den som ett häfte dator skrivet utan den måste skickas via mail till henne. 

idag har jag som sagt redan planerat min dag och vädret är som bäst också. ikväll blir det utgång med syster förhoppningsvis. hon är helt klart bäst även fast vi små tjafsar då och då, men det händer ju alla syskon som sagt. nä nu ska jag upp och göra min goda frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0