tillbaka till verkligheten


jag är tillbaka pigg och glad. jag har tillbringat några oerhört värda minuter med en speciell person. vi prata om allt mellan himmel och jord, vi låg tätt bredvid och beundrade varandra. jag kände att jag behövde få lite närhet och trygghet. det var tillräckligt länge sen jag kände mig så nära en person, så nära att jag kunde blunda några sekunder och bara känna den där lyckan utan att personen ska försvinna för gott. ikväll har jag lite små saker planerat, men jag vet inte om det blir av. kvällen skulle spenderas med några få speciella personer ute på krogen. vi skulle skåla för sommaren, vi skulle skratta så tårarna rann och dansa hela natten. vi vet att vi skulle fått skoskav pågrund av all dans, men det skulle vi skratta bort så fort vi kände av smärtan. jag tror jag kör på ikväll. jag saknar min goda vän även fast det var sist igår vi sågs. du är bra min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0