aida is back

 


godag snygga som fula. nu är jag back igen. har inte orkat uppd här på ett par dager pågrund av de fina vädret som höll mig ute hela tiden, men idag så tänkte jag ge bloggen lite tid. dem dagarna jag icke har skrivit här så har jag bara tagit det lugnt ute i det fina vädret. har grillat med vännerna, varit och solat vid scandic, träffat älskade vicke som jag icke sett på tusen år och så har jag ätit massor av glass mhmm mums.

skolan har även börjat och det är skönt att få komma back dit igen. har saknat mina flickor otroligt mycket och vet ni? nu är det knappt femtio skol dagar kvar fram till sommarlovet. helt överlycklig! vi har även bokad biljetter till kroatien. untz untz, men när vi åker säger jag inte än. det får bli en överraskning helt enkelt muhaha, då jag bara försvinner från bloggen i en hel månad. ska va där nere i hela fem veckor. mami and dad kommer inte kunna va kvar lika länge pågrund av mammas semester. hon kan inte ta ut hela semestern så dem åker back medans jag stannar ytligare två tre veckor utan dem.

längtar även otroligt mycket till helgen och jag hoppas hoppas hooooppas det blir fint väder så man kan va ute i det fina. min lördag är redan planerad om den icke går i bitar. så därför hoppas jag att värdet ska va fint. måste även kolla med sis om vi kan ses på fredag om hon inte ska till sin älskling. saknar den där pricken otroligt mycket. hon har även fått tandställning nu muhaha haha och nu har hon både där nere och där uppe. gulligull min lilla ugly betty. nä nu ska jag gå och mysa ner mig med mama och pappi i soffan och kolla på film. pussipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0