ain't no sunshine





sitter ensam i min stora vita säng och tänker på dagen. jag är trött och vägrar hålla ögonen öppna. fönstret är öppet på glänt och solen skiner in som starkast. låten ain't no sunshine spelas om och om på youtube och lukten av ny klippt gräs stinker in genom de öppna fönstret. imorgon sticker jag till vadstena, men på samma gång känns det bra att lämna denna sönder snackade stad några dagar. det är heller inte många veckor kvar tills jag drar till paradiset. där ska jag bosätta mig hela sommaren och leva fritt. jag ska inte behöva tänka på något alls förutom att jag en vacker dag ska bosätta mig där föralltid. där hör jag hemma och där vill jag dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0