i dont wanna love no more



never thought it'd catch me
never thought it'd cost me
never thought it'd hurt me like this
like, like this

kom precis hem efter en lång dag på stan med shopping och lunch. strax ska jag iväg och fixa mig sen blir det bio. skriver mer ikväll eller i natt.

uppd.

gud så trött jag är. klev nyss innan för dörren. hade nog inte kommit hem än om vi inte hade fått skjuts. men iaf, filmen vi såg hette friday the13th. måste säga att den va grymt läskig och bra, och kvällen va otroligt värdefull. bästa kvällen på länge måste jag säga. innan bion tog vi en fika och prata en hel del, jätte mysigt va det.

men iaf, nu hade jag tänkt krypa ner i sängen för att jag sitter och gäspar här hela tiden, men innan läggdags får jag inte glömma att äta något. sjukt hungrig. får bli något lätt eftersom jag inte orkar stå och laga mat nu. haha annars brukar jag stå i köket och steka pannkakor vid den här tiden. mums! men tyvärr så är jag för trött för det idag och + att jag åt pannkisar innan jag stack ut idag. fan så gott, vill ha nu nu nu, men icke sa nicke. nä ni nu blir det att jag skriver bara än massa bullshit, ska ta mig en yoghurt och lägga mig. natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0