ne diraj lava dok spava


 

vaknade nyss med världens huvudvärk och dö hungrig är jag. mami står i köket och lagar mat så ska snart få i mig lite mat i iaf. svenska boken väntar och muntligt prov imorgon. hon delade in oss i grupper så jag slapp idag iaf, men imorgon blir det våran tur, men iaf ska ta tag i skiten efter maten.

dagen idag va rätt slapp, börja med att jag försov mig första lektionen. typiskt! de bara jag som kan göra ngt sånt, och min mentor som tog upp det igår att sluta va sen på morgonen haha och alltid blir det att jag drar med att bussen va sen! va en runda på stan med jezz också. blev inget nytt. måste spara lite på pengarna nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0