ptico mala zlatnih krila


a dugo mi je trebalo
da shvatim to
od boga mi nismo
jedno za drugo


tjenix på er där hemma. vaknade runt tolv idag och känner mig helt seg i kroppen. igår va marina här sen åkte vi och fika med några, men inga namn nämns. rätt mysigt hade vi de. idag skulle vi åka och träna, men icke sa nicke. både jag och marina är trötta och har en hel del plugg. får bli någon gång nästa vecka ist.


just nu pumpar jag musik på högsta volym och äter mina mackor med leverpastej och saltgurka på. mhm marabou! det är verkligen skönt och va själv hemma, man kan göra vad man vill in princip. gå runt halv naken och pumpa musiken hur högt man vill tills grannarna kommer och knackar på dörren, haha. ja ni det har hänt mig förut och sen fick man utskällning av mami.


strax tänkte jag hoppa in i duschen eller jag måste, håret ser för jävligt ut. har inte tvättat det på tre dagar om inte fyra, men det skadar inte för det är bara bra för håret + att jag har slutat att platta håret, har insett att mina naturliga lockar passar mig mycket bättre än plattat. snart måste jag klippa av det lite, känner att det blivit för långt och slitet ner till. hade en tid i tisdags men tyvärr så va jag sjuk så det blev att avboka. ska boka en ny tid nästa vecka. nä ni, nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det plugg. pussi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0