zbogom tugo odoh ja u raj



ti bi hteo da sam tvoja
bez uslova i bez zelja
da ne trazim cak ni hvala
i da nemam prijatelja

znam da putujes po svetu
ko zna gde i ko zna s kim
uvek sve na moju stetu
dokle vise da ti cutim

kad pozelis, u dzep stavis
vise nece moci tako
ostavicu tebe lako

naci cu ljubavnika punog kao brod
nekoga ko ce s tobom da pocisti pod
i da mi pruzi sve sto nisi znao ti
da su mu stalno oci pune ljubavi


naci cu ljubavnika punog kao brod
nekoga ko ce s tobom da pocisti pod
tu ispred tebe pascu mu u zagrljaj
zbogom tugo odoh ja u raj

ti bi hteo da sam tvoja
da te kao Boga volim
kad me hoces, da se stvorim
kad me neces, da se sklonim

da uzivas u slobodi
a za mene to ne vazi
na sta mi se zivot svodi
dosta mi je tvojih lazi

Kommentarer
Postat av: anesa

älska låten (y)

2009-02-28 @ 20:16:32
URL: http://asiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0