mobilen is back

hej allihopa. hoppas de på topp med er. med mig själv är de nog bra, lite små trött bara. idag börja man halv tio och slutade tio i tre. dem två sista lektionerna hade vi sex och samlevnad, kollade bara på film vilket va slappt.

efter skolan träffade jag mami min, hon sa att min mobil hade kommit. den va nämligen på lagning. tyvärr gick det inte att laga den vilket va sjukt bra för mig för jag fick en helt ny. iaf sen tog vi en runda på stan men ingen shopping blev de. känner att jag väntar till nästa vecka.

imorgon drar jag förmodligen till vadstena, till min kära kusin och ska va där över helgen. inte helt säker än men tror iaf de. skönt och komma iväg lite och äta fasters goda mat och bullar. mums!

Kommentarer
Postat av: Lejla

dobar ti je ovaj bloggic :P

2009-01-29 @ 18:33:32
URL: http://skrivernerallt.blogg.se/
Postat av: anesa

du måste komma hit :D

kolla msn, har skickat tider som du kan ta med bussen & dom funkar skit bra :)

2009-01-30 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0