baby i miss u so

vet ni? ja gick aldrig till ica, mami gjorde det istället åt mig. jag la mig i sängen och tog en tupplur, vaknade nyss. fan så skönt det va, ville icke upp, men va tvungen. kommer aldrig somna ikväll annars. mami hämtade min älskade bok som ska börja läsas direkt ikväll efter den rätta för rosing, haha hon är så jävla ful så därför ska jag sitta och glo på henne ikväll. missat inte, kl åtta på feman.



i'd give my all to have
just one more night with you
i'd risk my life to feel
your body next to mine
'cause i can't go on
living in the memory of our song
i'd give my all for your love tonight


Kommentarer
Postat av: ensaaf

Vilken bok ?:D

Linda rosing fulast på tv.

2009-03-03 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0