kss kss mjau




gomorgon. vaknade runt tolv tiden med världens huvudvärk och dö hungrig. helt svart under ögonen eftersom jag somna med smink igår. kvällen igår va helt jävla bäst. den kunde inte blivit bättre med dem bästa. själv fick jag i mig lite för mycket av det goda och dansade hela natten lång tills det var dags att åka hem. kom hem runt två tiden med världens huvudvärk och ingen tablett kunde jag ta eftersom jag hade alkohol i mig. värken höll i sig tills jag spydde ut allt, sen somna jag. men utöver det så va kvällen nog den bästa, tack alla. runt tio tiden kom killarna från nkpg också. vi dansa tills benen sa stop.

strax ska jag upp och duscha. helt äcklig känner jag mig. håret fullt av mousse och hårspray. sen ska jag städa upp alla kläder på golvet, byta lakan och damma rummet. ännu en gång så vill jag tacka alla mina tjejer och speciellt marina för en helt underbar kväll. pussi älskisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah så ful hon som blundar

2009-03-08 @ 23:08:34
Postat av: aiDa

men din mamma är fulare jävla pung kula!

2009-03-09 @ 00:02:52
URL: http://idicbajric.blogg.se/
Postat av: Azra

den svarta klänningen med dragkedja, vart är den köpt? :D

2009-03-23 @ 09:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0