leti leti ptico bjela


prezali me, ostavi me
ne pamti me ti po zlu
sama, ostavljena ja od sebe
nemam, nemam kud


idag blev det att stanna hemma för min del. ingen skola alls. har otroligt ont i magen, fucking mensvärk och varken ipren eller panodil hjälper mot mina värk. har bara legat i sängen hela dagen i princip och läst min bok om jag kunde drömma. strax ska jag ta och plugga matten sen blir det en skön dusch och kanske en fika ikväll. inte säker men får se hur jag mår.


igår va jag i bibblan till kl åtta och plugga inför provet vi hade idag, men som sagt så va jag icke i skolan så jag missat. får görat imorgon eftersom att jag kan allt nu annars kommer jag glömma allt. glömde även mina nycklar igår i skåpet, haha sprang till bussen så jag glömde bort dem. tur att jäzz hitta dem så nu har hon dem hos sig. ska ta och plugga lite matte nu. skriver mer ikväll. pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0