get you wet baby


städade precis klart hela rummet, tog mig nästan två timmar. först började jag med att damma och rena dammråttor hitta jag, sen så dammsög jag och bytte lakan och sist så torka jag golvet. känner mig rätt duktig nu och så hitta jag två dammråttor under sängen också. brukar inte orka städa rummet så ofta, ingen som går in i rummet förutom jag och vänner ändå, haha! mami städar aldrig mitt rum så hon bryr sig inte förrän hon ser en hel hög med kläder och damm, då säger hon till. huhu! iaf nu är jag klar med städningen.

strax ska jag äta sen duscha och därefter blir det sängen. missa inte kl åtta på kanal fem, minns inte va skiten hette men dö roligt. därefter kommer sanningens ögon blick som jag icke får missa. pusseli puss! ps. missa inte låten, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0