nasa ljubav je naj jaca


kom hem för en timme sen otroligt trött och en hel del plugg. fick mig för lite sömn i natt. la mig runt halv två tiden och gick upp runt halv åtta eftersom jag skulle till tandläkaren. har verkligen blivit deras nya kund, haha. rätt ofta jag syns där men mitt tandkött är helt blodrött och gör ont som in i helvete. denna gång klagade dem på min borstning? men iaf fick någon vätska jag ska skölja med dag och kväll.


strax ska jag upp och ta mig en dusch, lägga mig i sängen och plugga. prov väntar i morgon om matspjälkningsorganen. saknar bellis något otroligt mycket. läser du detta så ska du veta att mina pengar på mobilen är slut, kunde inte svara.


måste också säga att jag hade en otroligt mysig dag idag. lunch på santins och sen blev det bibblan och plugga. nu ska jag gå upp och byta om sen blir det dusch och plugg + en kopp te med honung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0