tandläkare och en hel del shopping

kom precis hem. varit hos tandläkaren och ja, början på hål hade jag i en utav tänderna. andra hålet asså. icke bra! har haft hål en gång innan för ett x antal år sen och nu börjar nästa komma, men hon sa om jag kör med tandtråd och fluor skölj så slipper jag nog borra.


innan tandläkaren tog jag, bekka och reja en runda på stan. blev en hel del shopping för oss alla tre. bilder kommer. strax ska jag back till skolan och skriva prov. hade vi icke prov så hade jag absolut inte åkt tillbaks till skolan för en lektion bara. nä ni nu ska jag äta sen springa till bussen. uppd mer ikväll. puss!


Kommentarer
Postat av: Petra

ja, tandtråd och fluorsköljning är super för tänderna :)!

2009-03-31 @ 13:35:21
URL: http://peekstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0