prov efter prov

 

idag va det en otroligt seg dag i skolan. började tio över åtta med psykologi. mjukis klädd, otvättat hår och helt trött. slutade runt fyra efter två timmars matte b. kom hem runt halv fem, slängde av mig kläderna och hoppade in i duschen. just nu sitter jag här och är dö hungrig, väntar på att marina ska svara om vi ska in till stan eller icke. känns mer som att det blir en mys kväll ikväll, känner mig så sååå ååååå trött. jävla mens asså! har vart trött hela veckan pågrund av den. lämnade även in min fördjupningsuppg i psykologi som jag höll på med igår kväll. även nästa vecka väntar en hel del prov och inlämningar.

• måndag - prov i människan social och kulturellt + matte läxa
• tisdag - prov i omvårdnad
• onsdag - prov i svenska b
• fredag - natur uppsatts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0