tredje april närmar sig

kära mami, pappi bror, släktingar, älskling, vänner och blogg läsare snart fyller jag hela arton år, vilket betyder att jag blir myndig och får klara mig för det mesta på egen hand. jag har fortfarande inte lärt mig att ta eget ansvar för saker och ting speciellt då det kommer till städa, laga mat och tvätta. okej oftast tvättar jag mina kläder själv och städar rummet själv, men mat? jag har aldrig ställt mig vid en spis typ. aldrig låter lite för hårt, men jag hatar verkligen att laga mat. då jag är hungrig och ingen är hemma eller om ingen lagat mat så blir det oftast mackor eller nudlar. haha! mat? no no, så stor har jag väl inte blivit än. matlagning kommer då jag flyttar ihop med den rätta och skaffar barn.


jag har önskat mig en hel del saker, men högst på listan står vovven. jag vill mer än mest ha en liten plutt. har pratat med både mami och pappi, men tyvärr så har pappa svårt för hund hemma. mami min vill också ha men icke pappi. nu gäller det att övertalar honom eftersom att de just en vovve jag vill ha när jag fyller, men förutom det så vet jag att jag kommer få körkorts pengar av pappi. önskar mig även en systemkamera, pengar, presentkort i bland annat hm, monki och gina, skor, smycken i vitguld, stor herrklocka och thomas sabo armband + pengar. inte illa va?


Kommentarer
Postat av: ensaf

kräsen är du:P

2009-03-08 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0