postali smo jednom drugom stranci

man kan verkligen inte lita på vädret här i sverige. ena sekunden är det vår andra är det vinter. nästan hela veckan så har det varit + grader ute med mycket sol och nästan så att folk gick utan vinter jackor. men jag svek inte min boomerang, jag va helt säker på att den äckliga snön skulle komma back och vipps så gjorde den också. det är bara att ta fram vinter jackan och uggsen igen för dem som plockat undan sina.


idag vaknade jag runt halv tolv slaget. sov inte alls skönt inatt. vaknade ett x antal gånger pågrund av min lilla kissblåsa. va tvungen att gå upp och kissa, och när jag väl satte där så kom det bara få droppar. sjukt irriterande! men iaf, för en stund sen åt jag frukost och därefter blev det en varm skön dusch, och nu sitter jag här. strax ska jag iväg med mami till coop forum och handla lite gott. sugen på lösgodis mhmm och is te. nä nu ska jag upp och klä på mig. ba baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0