en värd skoldag



gud vad jag har varit duktig, sjukt duktig. igår tränade jag i två hela timmar med min goda vän. hem kommen och helt slut tog jag en dusch, åt av maten pappa hade lagat och därefter somnade jag som en stock. imorse när jag vakna va jag helt slut, kroppen orka inte! en hel skoldag igår till fyra och därefter två timmars träning dög för mig. kravlade mig upp ur sängen imorse och tittar ut, ser att det spö regnar men det kunde inte hindra mig från att gå till skolan idag. även fast det va en hel onödig dag så va de ändå fyllt med skratt hela skol dagen. min vän mohammed hade en full godispåse, men så snål som han är så fick vi bara varsin godis bit jag, bella, becca och reja. det dröjde inte länge tills mohammed försvann och glömde väskan full av godis. vi fyra mens barnen va dö sugna på godis, vi låser dörren öppnar mohammeds väska och snor åt oss hälften av godiset. haha ja ni kan tänka er hans reaktion till oss när han fick se att halva godispåsen va uppäten. haha haha! lilla mohammed. vi har lovat han en ny godispåse imorgon.

strax tänkte jag börja med pluggandet. en hel hög med böcker ligger framför mig. cirka nio böcker! jag vill inte och jag orkar inte. jag är trött och vill ba mysa ner mig i vardagsrummet med min påse godis. men det kan jag gott och väl glömma! nu är det plugg som gäller hur mycket jag vill och orkar inte. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0