sing to me the song of the stars

. . .of your galaxy dancing and laughing
and laughing again
when it feels like my dreams are so far
sing to me of the plans that you have for me over again




jag är rätt trött, ögonen kliar och munnen vägrar va stängd. sängen är ny bäddad och de luktar ny städat. jag är stolt över mig själv, jag har varit oerhört duktig dem två senaste veckorna. . . till och med tre! det känns som att jag skapats på nytt. jag har fått tillbaka den där vackra kärleken, styrkan och modet. jag är den jag vill vara helt enkelt!

jag har saknat min älskade vän, hon jag delade allt med, hon som vet allt om mig, hon som stötta mig genom allt, hon som jag är lyckligast med. vi har varit ifrån varandra tillräckligt länge. jag känner hur det sakta men säkert svider inom mig då jag tänker på oss, på dem stunderna vi spenderade tillsammans, våra utekvällar, allt folk vi träffat tillsammans, alla tårar vi gråtit, all skratt. de så mycket att jag knappt minns. tillsammans är vi bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0