i just go and do it



jag har bloggat jävligt dåligt sen i fredags måste jag säga och det ber jag om ursäkt för. men det är helg och då får man softa som sagt. i lördags hade jag en underbar dag. den va allt mer än dålig! jag umgicks med min goda vän, vi drack, åt och bara myste med tända ljus runt omkring oss. vi pratade om allt mellan himmel och jord, vi skrattade och jag fällde några tårar ett par gånger. det va helt enkelt en bra dag plus natt. söndagen har jag spenderat hemma halvt ensam. ja har stor städat mitt rum, hallen och badrummet. det tog mig ett x antal timmar, men rent blev det iaf och jag fick ett stort leende på mami and dad. de gör mig lycklig! i fredags va jag nog som gladast. jag är ingen naturare direkt men nu när jag ligger på ett starkt vg i natur så måste jag nästan kämpa mig upp till mvg. fick tillbaks min miljö uppsatts. det blev ett starkt vg, men om jag kompletterar några små saker som att skriva källorna till bilderna så blir det mvg. jag har lovat att fixa det till fredag så jag får ett mvg på den. oh ja! det gör mig ännu lyckligare. matte provet törs jag inte säga något om än. det gick varken bra eller dåligt. har inga känslor kring de provet, vi får helt enkelt se när vi får tillbaks det. ikväll ska jag plugga lite små saker sen ska ja mysa med mor min framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0