i am so bored



jag har öppet fönster. bilar kör fram och tillbaka. har tagit en paus nu från pluggandet. jag fick även i mig två koppar svart kaffe utan tillsatt socker. det var inget gott men det bedövade huvudvärken. jag har gått igenom nästan hela kapitlet i matteboken. det är ett x antal sidor att läsa och flera hundra tals siffror. jag har krånglat med några tal fram och tillbaka, men till sist kom svaret fram. jag är rätt trött, men läggdags är det inte ännu. jag längtar till helgen. det får mig ett leende på läpparna. jag ska förbi min väns nya lägenhet! förmodligen kommer fler dit och det blir nog även en god middag. jag vill också ha en bra lön, egen lägenhet och leva livet för fullt. jag vill ta studenten, leva livet ett år, resa runt om i världen och därefter gräva ner mig i böckerna igen. jag vill bli framgångsrik, ha ett välbetalt jobb, en cannevaro och ett stort hus i ibiza. en vacker dröm! nu ska jag fortsätta där jag va. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0