sammanfattning av veckan


har gått och blivit sjuk.
näsan snorar, öronen piper och ögonen orkar inte va öppna. vill ba krypa ner i sängen och sova, men icke sa nicke. ska snart in till stan och möta min efterlängtade mami. ska ta mig en ipren innan jag går ut så jag orkar gå på stan. har haft feber hela natten och vaknade minns fyra gånger i natt.


i helgen va jag ute och gick minnst tio km med x. vi började med att gå till vidinsjö sen in i skogen där spåren är. kl va runt sex, helt kol svart och vi hitta inte ut. gick den röda spåren först som är fem km sen den gula som är tre tror ja. bland all snö och is halka jag minns tre fyra gånger med mina uggs, haha.


måndagen
tillbringa jag min dag med ulrica. vi tog en runda på stan med shopping och lunch. köpte mig ett par till nya skor och en ny nit väska sjuk snygg ni ska bara se den, men tyvärr orkar jag inte ta kort just nu. får bli ngn annan dag då jag samlar ihop allt och tar kort som jag handlat under denna månad. 

igår va jag med issa, marina och lovisa. vi tog en fika på stan och snacka om allt mellan himmel och jord, men tyvärr så lämna lovisa oss rätt tidigt eftersom hon skulle på bio med några. vi tre som blev kvar hade det rätt kul. den sista timmen blev jag och issa sjukt hungriga så vi gick till mc och åt oss feta där. runt elva tiden åkte vi hem.


Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

Du får se till o krya på dig, mycket vitaminer fröken!

2009-02-21 @ 23:54:24
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0