pannkakor mitt i natten

gokväll änglar. kom precis hem efter en otroligt mysig kväll med ena och marina. vi va på bio och filmen vi såg hette twilight som många av er redan sett, men vi är lite efter när det gäller sånt. iaf efter bion mötte vi stefan och dragan. åkte hem till dragan och tog de lugnt bara. skoj och skratt en hel del blev det. min och enas serbiska funka inte alls. efter varje mening stefan sa så sa vi - va?! haha riktigt tröga. marina fick va våran tolk hela kvällen.


måste säga att jag dör för killen i filmen vi såg. vi tre är verkligen efter. men ja tror ja lämnar inprincim min man för honom och det är sällan jag säger så. min älskling är den käxigaste i hela världen, men han i filmen slår allt och alla. nästan så jag blir helt knäsvag. har iaf bett baby ladda ner den åt mig och det har han redan gjort.


strax ska jag göra pannkakor åt mig. javisst kl två mitt i natten en fredags kväll, men så kan det gå när man är sjukt sugen. marina och jag satt och tjata om pannkakor hela kvällen. är nog inte ensam om att steka pannkakor så här sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0