worlds greatest

 

hinner inte skriva så mycket förutom att jag är otroligt trött och hade utvecklingssamtal idag. allt gick bra och jag förvänta mig inget bättre. nöjd med betygen och lärarnas bedömningar. har även läst 1oo till sidor ur den där förjävliga boken. imorgon väntar muntligt prov om boken i svenska b. får hoppas på att de går bra, va inte själv om att boken va konstig och svår att förstå. nä ska lägga mig. jag är jävligt trött och kommer nog somna i samma sekund som jag lägger ner huvudet på kudden. men ni får sussa söt älskisar. natti natt!

Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

Vilken bok?

2009-02-25 @ 00:17:39
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: eno

vilken bok?

2009-02-25 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0