nothing else i can say



igår va jag och åt middag med dem bästa. åt toast med tomat, ost och en jätte god sallad till. kom hem runt tolv slaget. trött som satan slet jag av mig kläderna och somnade på direkten. vaknade runt tio idag av att mami väckte mig för att äta frukost med dem. blev en stor frukost buffé, inte ofta man får det. mätt och belåten gick jag till datorn och nu har jag suttit här sen halv tolv och pumpat musik.

färgade även mitt hår igår, eller mami gjorde. köpte ask blond färg för att få håret till min riktiga hårfärg. blev en nyans ljusare men ska boka tid hos frisören för att få ut lite fler guldaktiga slingor i håret + klippning, men bara topparna.

strax ska jag iväg till stan. ska boka klippning och byta storlek på mina nya skor. sen blir de lunch på stan. pusseli puss snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0