psykologi prov

när jag skulle gå och lägga mig igår kväll fick jag ett hårt hugg i bröstet. det kändes som någon körde in en kniv mellan mina bröst. pressade in den sakta, lät smärtan smyga på som en tiger i djungeln. jag trodde först att det var inbillning men smärtan blev värre, den trängde sig sakta in igen. där låg jag och vred mig i mina egna smärtor.

nu ska jag iväg och göra ett viktigt prov. det avgör mitt betyg i psykologi och jag hatar sånt. finns inget värre än när en lärare säger att det avgör ens betyg om man får mvg eller vg i slutbetyg. hon kan dra åt helvete tycker jag. jag ska göra provet så gott jag kan. jag ska inte gråta som jag gjorde igår natt. ne nu jävlar. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0