when you love a woman

journey - when you love a woman

gomorgon alla där hemma. vaknade av att solen sken in genom mina rullgardiner, sjukt skönt. snart kan man gå ut med vår kläder men inte riktigt än. än så är det bara fyra grader här i lkpg.


strax ska jag upp och göra mig en riktigt god frulle och därefter blir det duschen som väntar. drömde även samma dröm inatt som jag drömt i flera dagar i rad nu. riktigt sjukt ska jag säga er, men i natt drömde jag inte om konserten utan han va här hos mig. vi va själva en hel helg och det va sommar. jag kan hela drömmen i detalj också. och personen som jag drömde om bor inte ens här och hur stor chans är det att han befinner sig här eller i nkpg då? - hela noll procent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0