ayo technology



jag svälter ihjäl. jag har aldrig varit så här hungrig i hela mitt liv och nej jag vill inte ha någon macka. jag vill ha mat. mamma och pappa är och handlar och jag har ringt dem ett x antal gånger och varje gång jag ringer säger dem samma sak - vi är påväg. om de va så att dem va påväg då pappa sa de första gången så skulle dem hunnit åka hem och back tio gånger. nä nu får det va nog. ska gå och bre mackor. jag klarar inte av hunger och typiskt att mamma kommer säga nu när dem kommer hem - du är ju arton, hur ska du klara dig utan oss? ja ja!

Kommentarer
Postat av: nikki

ha ha.. går du in på min blogg och tittar, så lovar jag att aptiten försvinner! = )

2009-05-30 @ 01:18:38
URL: http://masque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0