devet hiljada metara na nebu sam ja

godmorgon änglar. blev ingen skola för mig idag och varken någon sömn i natt. huvudet vägrade släppa efter tre ipren och det gick varken att sova eller att sitta uppe, men det blev att sitta uppe med en kall handduk över pannan. knäpp som jag är trodde jag att det skulle hjälpa, men nu på morgonen tog jag en treo och sen la jag mig en kvart i soffan och det hjälpte faktiskt. det är så sjukt, jag har aldrig i hela mitt liv haft sådana värk, aldrig. och migrän kan det inte va, inte vad jag vet iaf. har inte dem symtomen. . . strax tänkte jag börja med lite arbeten som ska in. sitter här och äter min kex choklad och dricker ett glas vatten. god frukost! har även på mig gubbens tröja som luktar så otroligt gott. sniffar på den i mellan åt medans jag skriver. nu ska jag börja med plugget tror jag. uppd mer under dagen. puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0