mvg i psykologi

hej små apor. fan va glad jar är idag. skoldagen blev lyckad. pratade med min psykologi lärare idag, ville höra hur jag låg där och vet ni? jag ligger på ett mvg! fan jag är så stolt över mig själv att det finns inte. efter skolan träffade jag världens bästa mamma. vi gick till banken och förde över lite pengar till mitt konto sen så skulle vi fixa mitt legg. efter det blev det shopping. fick ett helt kitt mineral smink från märket id. själva rouge borsten kosta 395, så nu ska jag börja med id och se hur det funkar. de borde va rätt bra eftersom själva pudret ligger runt 500 lappen. om jag icke blir nöjd med de så kunde jag lämna tillbaks det och få pengarna tillbaka. de ju skit bra! köpte även en jätte mysig pyjamas från hm och underkläder, mer än så blev det inte. jag blev iaf över nöjd eftersom endast sminket gick på några 500 lappar. bilder på köpen kommer. nu ska jag upp och byta om, städa smink skåpet och därefter plugga. pussi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0