en paus har alltid en fortsättning

dom säger att man ska gifta sig med någon som har en personlighet tvärtemot sin egna. dom säger att kärleken inte överlever om man vill åt samma håll och fungerar med samma motorik. älskling alla har fel. för vi avslutar inte varandras meningar men vi kan spendera en hel dag i sängen tillsammans utan att bli uttråkade. vi kan vara vart som helst, i ett mörkt rum och vi skulle ändå gapskratta ikapp åt något tråkigt skämt du drar. du gör alltid så. får mig att skratta när jag helst inte vill skratta och då skrattar jag ju ändå. sen börjar du skratta för att jag skrattar och allt slutar med att vi inte kan sluta skratta så då kysser vi varann istället. sen spenderar vi tre timmar åt att bara berätta för varann om hur vackert allt är. det är nästan löjligt.

jag tänker inte säga att jag inte kan leva utan dig, för det kan jag. men jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0