ne zovi ne pisi i ne dolazi

jag sitter här med feber, hals ont och förkylning. förstår inte själv varför jag inte sover. antagligen för att jag inte kan sova pågrund av febern och förkylningen. har vaknat två nätter i rad nu kl. 04:25. varken en minut mer eller mindre. imorgon har vi friluftsdag och jag stannar hemma. tänker inte ta risken att få lunginflammation. mina glasögon kommer också imorgon. jag har väntat på dem länge nu. har inte kunnat ta plugget på allvar pågrund av huvudvärken, men nu kommer jag ha mina fina leopard läsglasögon. innan jag går och lägger mig så måste jag tillägga att jag saknar min kusin oerhört mycket. min anesa! natti natt.



ne zovi ne pisi i ne dolazi, pusti me zelja me prolazi. niko od nas nije madzionicar da ozivi mrtvu stvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0