dve pilule istinu da iskrive

 

lovet började bättre än bäst, men sen så vände det. i onsdags vaknade jag med världens huvudvärk och halsont. halsen va nog värst, kändes som någon ströp mig och inget bättre blir det heller när man tränar. så igår va jag helt slut. rösten va helt borta näsan rann och huvudet dunka. igår skulle vi även till aleksandra på tjej middag men för min del fick den bli en mys kväll hemma med familjen.


idag har jag inga planer alls. mina skor har kommit så dem måste jag hämta nere i stan, men får nog be mami hämta dem åt mig. känner inte för att åka ner till stan, vill bara ta på mig myskläder, brillor och helt osminkad ta en promenix i det här fina vädret. nä nu ska gå och ta mig en dusch nu, uppd mer ikväll. pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0