man eller en pojke

en fråga. - vad tänker ni på när jag säger en 23 årig man/pojke?

jag tänker på en snart välutbildad man som studerar på högskola, lever livet med sina vänner, sin flickvän om han nu har någon. reser runt med henne och njuter. han har tänkt ut sin framtid väl och fokuserar nu på att han har några år kvar av sin högskola och ska förmodligen inom kort bli läkare/advokat/något inom ekonomi.

de just de ja tänker på, men nu när ja ser en 23 åring med fjortis bilder på facebook/bdb/playa eller vad de nu kan va så förstår jag mig inte på. vad har han för framtidsplaner? han jobbar som telefonförsäljare förmodligen, på dagarna sover han fram till ett/två och på helgerna ser man honom på en hemma fest hos någon 13 åring. det kallar jag pinsamt!


Kommentarer
Postat av: Marina

HAHAHAHAHAHAHAHAH DÖR!

Så klockrent. Gissa vem jag tänker på? HAHAHAHAHAHA DÖR.

2009-04-18 @ 13:36:29
URL: http://tolicka.blogg.se/
Postat av: SEMIR

jag tänker på en välutbildad man inom sexbranshen hahahahhahahhahahh

2009-04-18 @ 13:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0