nisam vidio da gubim te polako

. . .i da je kraj
da nam vise neide
ti si dala sve i voljela me jako


tjenix. sitter här vid datorn och inväntar maten. vi ska äta grillat mmhm gott gott. idag har jag inga planer alls, no no. får se vart dagen leder mig. kollade även nyss på spårlöst med mami och så helt plötsligt hör jag någon snyta sig gång på gång. vänder mig åt sidan och ser mami gråta, haha så jävla söt. hon är så känslig vid sådana tillfällen och speciellt spårlöst är något som berör oerhört.


gårdagen va nog bästa dagen på hela lovet. vädret va på topp och jag va på topp även fast näsan snora. blev att åka till tannerfors med picknick och lunch, ligga där och steka med brillor. jordgubbar och glass fattades bara, men vi klarade oss lika bra utan. en oerhört värd dag, något jag verkligen vill göra om. skulle även träffa marina framåt kvällen och grilla med folket, men det blev aldrig av eftersom vi hade gäster och hon va halt död. pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0