otroligt trött

gokväll. hur är det med er en måndag kväll? själv är jag helt sliten. va en rätt jobbig dag i skolan fram till fyra med idrott och matte b i två timmar. kära bell har iaf kommit back, så henne fick jag träffa idag. saknat ungen så jävla mycket.

imorgon väntar psykologi prov. jag känner mig verkligen slut efter gårdagens plugg, men de va allt värt de. natur är inte mitt bästa ämne men så jävla glad man blir när man får så mycket beröm. nästan så att man vill satsa upp till mvg. jag orkar verklien inte sitta här och skriva mer. huvudet dunkar och jag ska hoppa in i badkaret och ta mig ett varmt bad. uppd förmodligen mer ikväll om icke då får ni nöja er med det här lilla. pussi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0