sol och värme


godag alla glada. hoppas de på topp med er, med mig själv är det lite bättre faktiskt förkylningen börjar gå bort. strax ska jag ut en sväng och köpa glass och ta en lång promenix. sista dagen av det goda, imorgon börjar allvaret igen. hatar verkligen att det är skola då vädret är som bäst och man sitter mellan fyra väggar nergrävd i boken. brukar ha jätte svårt att koncentrera mig när vädret är så här härligt och solen skiner som starkast. man vill bara ut i det varma, ta en glass och sitta med dem bästa. livet är verkligen underbart då! och när jag väl skriver om värme och sol så är det knappt två månader kvar tills jag åker ner till ljuva kroatien. jag är arton nu, livet flyter, det kommer va trettio + ute, havet framför mig, dem goda drinkarna och det absolut bästa folket. kroatien är livet helt enkelt och jag dör av längtan. nu måste jag tyvärr avrunda och sluta drömma mig bort. uppd mer ikväll, pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0