två hjärtan som skriker efter varandra

hej där. kom hem för cirka en timme sen. va i skolan och därefter stan med sis. fan så jävla arg jag är. hatar min skola just nu och deras äckligt hårda regler. ja va borta över en vecka förra månader dvs i mars ifrån skolan pågrund av min hörselgångsinflammation och så idag efter matten så ville min mentor snacka med mig om mars månad. tydligen får man inte va borta mer än en vecka utan intyg av läkare och jag hade det, men sen så säger han idag - aa men du aida du hade inget läkarintyg så denna frånvaro är ogiltig. haha driver monstret med mig? fick utbrott till max asså. haha typiskt mig. egentligen är det ingen sak att bli arg över utan han sa bara att frånvaron va ogiltig och inget händer. men jag blir arg eftersom trollet säger att jag icke lämnat in något läkarintyg fast jag har. slut snackat om de.

som sagt blev stan idag med älskade kaninen marina. blev en hel del shopping för min del och även hennes. köpte ett x antal ur snygga tröjor och äntligen mina efterlängtade zebra leggings. mhmm! och just nu sitter jag och proppar i mig nudlar. hata verkligen de förut men nu älskar jag nudlar.

ikväll har jag inga planer alls. stannar nog henne tror jag. ska fixa och dåna med mina naglar och hår. blir att fixa till tå naglarna nu när man kan ha sommar skor och då tå naglarna sticker ut. ska även köra med en hårinpackning i någon timme. känner att håret behöver lite vitaminer efter många dagars plattång, hårspray och mousse. nu ska jag hoppa in i duschen och läsa nya revyn. pussipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0