idag är det ingen vanlig dag

idag är det ingen vanlig dag, idag är det aida's födelsedag. hurra hurra!


gud vad åren, månaderna, dagarna går snabbt. minns som igår då jag firade min sju års dag, men nu firar jag hela arton år. känner mig inte alls så stor haha. eller jag menar nu med ansvar och allt? jag har jätte svårt för det. nu menar jag inte händelserna i skolan och plugg, utan ja menar det här med ekonomin, städningen och maten. jag kommer nog bo hemma så länge det går.


i skolan vänta tjejerna på mig med att gratta och sjunga för mig. otroligt söta! bäst är ni. har även fått en hel del presenter idag. även fast det inte är alla så va det många. har fått skor, kläder, presentkort på spa med mami, underkläder, pengar och så har jag fått körkortspaket. efterskolan mötte jag mami. vi gick till guldfynd där pappi vänta. fick välja ett sätt i vitguld - armband, halsband och örhängen. ett minne ifrån dom på min arton års dag. efter det åkte vi och åt buffé. är verkligen över nöjd! 


igår
var jag även på en otroligt skön ansiktsbehandling hos kära carina med peeling och hela köret. carina är troligt duktig hudterapeut och jag vill även rekommendera henne för alla som bor här i linköping. otroligt fin och mysig salong. en timmes behandling ligger runt fem hundra lappen, inte alls så farligt om man tänker efter. har även bokat en ny tid hos henne om fem veckor så jag får bort porerna. här hittar ni hennes salong carinassalong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0