tillbaks igen

hej på er alla där hemma. har inte haft någon lust att blogga dem här dagarna som gått. min kära morbror gick bort natten till tisdagen, men vill inte gå in på det mer än att han gått bort eftersom det känns för privat att skriva om händelsen här på bloggen. har iaf inte suttit något vid datorn alls dem här dagarna och det är därför jag inte uppdaterat något.


idag va jag iaf i skolan och de va rätt skön och slapp dag. började halv tio och slutade vid lunch. jag och älskade bella tog en runda på stan sen satte vi oss i chocolate och lunchade där. åt en rätt god kyckling sallad med pasta. mätta och belåtna gick vi vidare.


jag träffade kära mami och vi handlade en hel del. köpte den snygga tröjan ifrån monki jag ville ha, en jeans jacka i vitt, nya svarta jeans och rosa nagellack. ska snart ta mig en varm dusch sen ska ja ta bort det gamla nagellacket och måla på de nya, därefter blir de sängen med natur boken i handen.


på lördag är det alla ♥ dag. vad har ni för planer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0