någon idiot

vaknade nyss av att någon idiot ringde på dörren. hoppar upp ur sängen springer för att öppna, men sen ser jag att ingen står där. drömde jag kanske? de va iaf nog tur, skulle öppnat i trosor och linne och nej tänkte väl inte på vad jag hade på mig.

slut pratat om de. idag va man i skolan. dagen va kort, men det börja med att jag missar min tio i åtta buss. så fick springa till ettan för att hinna med den. hade bara tre lektioner vilket betyder att vi fick sluta tjugo i tolv. våran idrotts lärare va hemma och vårda barn så ingen idrott blev de. helt slappt va de!


efter skolan åkte jag hem direkt. tog mig två mackor med leverpastej och salt gurka på (sjukt gott) och ett glas oboy. sen la jag mig i sängen och somnade. ja man kan ju undra hur sent jag kommer somna ikväll. nä nu ska jag upp och ta mig en dusch sen ska jag läsa bok.


Kommentarer
Postat av: sanne

ingen bra start för dej på morgonen :) men tur att tagen va kort .mackorna lät goda

2009-01-28 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0