fika på stan

godkväll på er. hoppas de bra med er, själv är jag fortfarande trött även fast jag va på stan och fika. missade bussen så almin fick skjutsa oss in till stan. denna gång vägrade jag ta café latte eftersom jag inte ville bli pigg. hade nog inte somnat fram till tre inatt.

idag skulle jag igentligen till min kära kusin, men det blev inte av. kände att jag inte hade någon lust direkt + att jag sluta så himla sent och skulle träffa marina. anesa tvingar mig komma imorgon men får se. känns rätt onödigt att åka dit för en natt. hinner ju inte prata ut om allt och göra så mycket. oftast då jag är där så åker vi in till motala eller tar en promenad vid havet där. så himla mysigt. älskar verkligen vadstena speciellt på somrarna då känns de som om va utomlands. men iaf får se om jag åker imorgon.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Tack!

Fin blogg!

2009-01-31 @ 00:47:52
URL: http://emeth.blogg.se/
Postat av: anesssssssssssssa.

du måste komma :D!

:'(

2009-01-31 @ 13:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0