allt har sitt slut


man måste känna mig för att veta hur jag fungerar
. jag blir sällan arg men ofta irriterad, och när det handlar om irritation håller jag det för mig själv. jag håller det mesta till mig själv. låter aldrig den andre få veta hur jag egentligen känner. sätter alltid den andres behov i första hand. jag är väldigt anpassningsbar. vilket ja är född till.

men just nu orkar jag inte hålla allt inom mig, jag vill dela med mig. jag har blivit för svag helt enkel, men jag ska va stark jag ska klara det här, jag har min familj och mina vänner. aida kan, jag vet det för har hon viljan så klarar hon av allt.

man kan sätta mig i alla positioner
och jag lär mig att leva med det, att överleva. jag behöver inte ritch and fame, jag behöver inte underhållas, jag behöver inte uppvaktas och jag behöver inte bli otroligt älskad. jag behöver inte mycket av allt, och får jag ändå det så lär jag mig leva med det. jag har aldrig några extra behov för ja inte känner behovet av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0