diva is a female version of a hustla


na, na, na, diva is a female version of a hustla,
of a hustla, of a, of a hustla
na, na, na diva is a female version of a hustla,
of a hustla, of a, of a hustla


dö ont. sitter och dunkar huvudet på skrivbordet, eller inte, men värken vägrar släppa och jag sitter här med rinnande öron och halv gråter. vill väcka föräldrarna och be dem ta mig till akuten, men de sent nu får ta två panodil och hålla käft. i förrgår natt vaknade jag av att kudden va blöt, ja ni kan ju gissa va de va. vätska från öronen, halv blodigt och brunt. fan asså vilka smärtor jag har! vill bara slita sönder något i bitar men icke sa nicke. får bli sängen nu. ba baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0