druge cu prositi za malo ljubavi



dao sam ti dusu
srce sam ti dao
nista vise nemam
al' mi nije zao


sitter här och äter ballerina kex och dricker fanta, rätt gott faktiskt haha. idag va man i skolan och hade två timmars matte prov, ja ni kan gissa hur det gick. bella? - jo helt okej faktisk haha haha haha. gud tror jag aldrig skrattat så mycket. men iaf, provet gick helt ok som sagt. blir nog mvg på hela klassen. efter skolan blev det raka vägen hem, skulle igentligen till stan och köpa mig något efter provet, men icke med tränings kläder. blev raka vägen hem istället. väl hemma så gjorde jag lite mat åt mig själv eftersom ingen va hemma och dem skulle inte komma förrän framåt kvällen. va även duktig och tvättade kläder, men rummet orka jag inte städa en fredag - tyvärr.


strax tänkte jag hoppa in i duschen, känner mig rätt snuskig och håret kliar. löss nog! haha. nä då. men iaf efter duschen blir det nog hem till marina och kolla på film. pikaran min är sjuk, ligger med feber hemma och hals ont. får vårda henne ikväll istället för ademir, så tyvärr ademir ikväll är hon min. haha.


längtar även dö mycket tills jag fyller arton. inte mycket kvar nu ju och den fjärde april blir det att fira mig och irma, asså blir det dino merlin. untz-untz! har haft en så sjukt konstig dröm om konseren vi ska på. drömt om en och samma person i två nätter nu och hela handlingen utspelar sig på konserten. läskigt! aja nu ska jag upp och skutta till badrummet. uppd mer ikväll. ba baj!


Kommentarer
Postat av: du vet vem

hahahahah;) joo, det gick helt okej:) HAHAH

2009-03-22 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0