drugoj sve si dao sto nase je bilo


sreca je sto spavamo pod istim nebom
zato, gdje god da si veceras
podigni glavu i cuces govor zvijezda
hej, pa ti nekome nedostajes

kako sam volio tebe
to i zvijezde znaju
a nocas srce zebe
jer nasa ljubav blizi se kraju

gomorgon, vaknade för typ en tjugo minuter sen. tog en liten tupplur efter en lång dag i skolan. börja tio över åtta sluta fyra utan någon hål timme och lunchrasten va typ trettio min lång pågrund av bekkas fel. hon är alltid seg efter idrotten! skolan va hel ok. inte så jobbig dag alls, men däremot idrotten. semir pumpa oss riktigt hårt där idag. han höll i lektionen idag så uppvärmningen fick börja med afrikansk dans, haha och därefter basket och sist en hårt jävla fotbolls tränings.

strax hade jag tänkt äta mig något och därefter ta mig ett långt varmt bad med peeling, hårinpackning, rakning och hela köret. mhm, borde va rätt skönt. mami städade även mitt rum idag efter jobbet och så bytte hon lakan med. kommer nog va riktigt skönt och sova inatt. får heller inte glömma och plugga lite efter badet. pussi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0